Copywriting

Daj się znaleźć klientom. Copywriting powierz najlepszym

 

W internecie codziennie pojawiają się informacje na różne tematy. Użytkownicy chętnie czytają poradniki, fachowe artykuły czy newsy. Dostarczając wartościowych treści, możesz budować opinię eksperta w branży, zwiększać ruch na twojej stronie www i w konsekwencji zdobywać klientów. Jeśli chcesz, by publikowane przez Ciebie materiały były chętnie czytane, zleć ich napisanie właśnie nam.

 

CTA: Dotrzyj do swoich klientów. Skontaktuj się z nami.

 

Tworzymy angażujące treści

 

Przekazy marketingowe, które tworzymy są skuteczne. Po czym to poznajemy? Przede wszystkim po statystykach. Naszym celem jest tworzenie angażujących materiałów, które interesują użytkowników. W tym celu korzystamy z wielu przydatnych narzędzi analitycznych, które pomagają nam znaleźć ciekawy pomysł na artykuł. Chcemy dostarczać informacji, które interesują Twoich Klientów. To sposób na to, by budować wizerunek eksperta w branży, zdobywać zapytania ofertowe, a także zwiększyć ruch na Twojej stronie. Dobre treści pomagają rozpowszechniać informacje o Twojej firmie. Internauci polecają sobie wzajemnie ciekawe artykuły, przesyłają linki.

 

Wiemy jak pisać w internecie

 

Treści powinny być ciekawe, ale także pisane zgodnie z wytycznymi narzuconymi przez Google. Stąd też staramy się umieścić w nich odpowiednie słowa kluczowe i dbamy o właściwą strukturę tekstu. Dostarczane przez nas materiały wyglądają naturalnie. Tekst powinien się dobrze czytać i być interesujący dla użytkownika. Nie może być naszpikowany sztucznie brzmiącymi frazami. Treści dostarczane przez nas pisane są przez specjalistów. Żeby materiał był ciekawy, musi być oryginalny. Pisanie po raz kolejny na dany temat nie wzbudzi zainteresowania. Korzystamy z dostępnych narzędzi analitycznych, jak np. Google Trends, by na tej podstawie wykreować ciekawy przekaz marketingowy i tym samym pomóc Ci pozyskać potencjalnych Klientów.

 

Dopasowujemy przekaz do Twoich klientów

 

Dobry copywriting powinien zainteresować Twoich klientów. Trzeba dopasować do nich formę przekazu. Materiały powinny być napisane ciekawym językiem. Tylko w ten sposób będziesz mógł dotrzeć do Twoich potencjalnych odbiorców i zachęcić ich do skorzystania z Twoich usług. Wartościowe treści pomagają w podjęciu decyzji zakupowych i w zdobywaniu leadów. Obecnie jest to jedna ze skuteczniejszych form promocji w internecie. Żeby jednak wyróżnić się w internecie, opracowanie materiału zleć profesjonalistom. Dzięki temu podniesiesz współczynnik konwersji i będziesz cieszył się z rosnących przychodów w firmie. Według raportu zrealizowanego przez  Content Marketing Institute aż 60% marketerów uznaje tworzenie interesujących treści za ogromne wyzwanie (raport B2B Content Marketing: 2016 Benchmarks, Budgets, and Trends – North America). Wszystko wskazuje na to, że ten trend będzie wzrastał. To odpowiedź na zapotrzebowanie odbiorców.

 

W czym pomaga copywriting?

 

  • budujesz wizerunek marki w Sieci
  • docierasz do potencjalnych Klientów
  • zwiększasz ruch na stronie
  • pozyskujesz leady, które mogą przełożyć się na sprzedaż
  •  dostarczasz potrzebnych informacji i zdobywasz lojalnych klientów.