Social Media

Buduj swój wizerunek w social media

 

Media społecznościowe z roku na rok zyskują na popularności, bo pozwalają na bezpośrednią komunikację z klientami i pomagają w działaniach z zakresu PR. Jeśli jeszcze nie masz profilu na Facebooku, Instagramie czy Twitterze, jak najszybciej skontaktuj się z nami.

 

CTA: Skontaktuj się z nami.

 

Angażujące komunikaty to podstawa

 

Przy prowadzeniu Facebooka, Twittera czy Instagrama niezmiernie ważne jest to, by zamieszczane wpisy były dla użytkowników ciekawe. Linki odsyłające do zewnętrznych stron nie sprawdzą się na dłuższą metą. Jeśli już ktoś polubi twój profil, oczekuje, że będzie miał dostęp do interesujących go treści. Co zatem najlepiej zamieszczać w mediach społecznościowych? Przede wszystkim posty tematycznie związane z twoją firmą. Przykładowo, jeśli prowadzisz sklep z artykułami budowlanymi, możesz pokazywać twoim fanom ciekawe pomysły na remont. Młode mamy z kolei zainteresują ciekawostki dotyczące pielęgnacji czy wychowania dzieci. Warto dodawać filmy, inspirujące grafiki czy też organizować konkursy. Wszystko po to, by zainteresować swoich odbiorców. Ważne jest, by działania prowadzone w social media były ze sobą spójne. To wzbudza wiarygodność. Jeśli chcesz, by media społecznościowe były ciekawe i przynosiły korzyść twojej firmie, skontaktuj się z nami. Pomożemy Ci zainteresować Twoich Klientów.

 

Zwiększ ruch na swojej witrynie

 

Prowadzenie działań w social media pozwala także na zwiększenie ruchu na stronie WWW. Dobrym sposobem jest wrzucanie ciekawych linków do swojej witryny. Dzięki temu bardzo prosto można zwiększyć ilość i czas trwania sesji na stronie. Oczywiście dodawanie linków na skalę masową nie jest dobrym rozwiązaniem. W social media liczy się jakość, a nie ilość. Lepiej przygotować wartościowy materiał, np. e-book czy poradnik, a następnie promować go na Facebooku czy Instagramie. Użytkownicy z całą pewnością docenią wartościowe tematy, które będą dla nich szczególnie przydatne.

 

Zdobywaj lojalnych klientów

 

Dobrze prowadzone działania w social media to sposób na pozyskiwanie lojalnych klientów. Jeśli zainteresują się oni prowadzonym profilem, a dodawane posty przypadną im do gustu, w przyszłości chętniej skorzystają ze świadczonych usług w twojej firmie. Zaletą social mediów jest też błyskawiczny kontakt z twoimi odbiorcami. Coraz częściej klienci składają zapytania ofertowe, a nawet decydują się na zakup właśnie poprzez kanały społecznościowe. Co ważne, dzięki obecności na Facebooku czy Instagramie stajemy się niezależni od wielu czynników. Nawet jeśli klienci nie będą mogli trafić na naszą stronę poprzez wyszukiwarkę, poznają zakres naszych usług właśnie poprzez social media. To także doskonałe narzędzie w sytuacjach kryzysowych, bo pozwala na natychmiastową reakcję i wchodzenie z klientami w dyskusję. To wszystko wpływa na kształtowanie pozytywnego wizerunku.

 

Dlaczego warto prowadzić social media?

 

  • zdobywasz lojalnych użytkowników, którzy mogą w przyszłości stać się Twoimi klientami
  • możesz zaprezentować nowy produkt lub
  • masz szansę komunikować się z odbiorcami i poznać ich
  • promujesz swoją markę.